Jubileumviering

Dit jaar bestaat de bowlsvereniging Smallingerland 30 jaar. Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan . We starten dan ook met een gelegenheid voor een ieder om kennis te maken met het spel en de sport Bowls.

In de vakantieperiode hebben we vrije inloop in de Sporthal de Drait  .

Data van vrije inloop: Op de maandag 22 en 29 juli en 5,12 en 19 augustus van 10-12 uur.

Spelmateriaal en enthousiaste begeleiding is aanwezig. Wel wordt gevraagd om zelf (gym)schoenen mee te nemen met gladde zolen . Dit in verband met het beschadigen van onze matten.

Uitnodiging Jubileumtoernooi op zaterdag 5 oktober 2024
Ook toeschouwers zijn van harte welkom om dit spektakel te volgen op de tribune.

Beste Bowlsvrienden en vriendinnen!
Wij bestaan dit jaar 30 jaar en willen u uitnodigen voor een speciale editie van:
Het Noordelijk Kampioenschap Bowls (Pairs)
Zaterdag 5 oktober 2024
Wij kunnen weer gebruik maken van de vernieuwde Sporthal De Drait in Drachten.
Wij willen u een onvergetelijke dag bieden.
Wij kunnen op ons toernooi 20 teams plaatsen. Inschrijfkosten voor de deelname
bedragen € 25,00 per team. Mochten zich meer teams inschrijven zullen wij naar
evenredigheid de teams toelaten, het inschrijfformulier vindt u in de bijlage.
Om er een leuk dagje van te maken en aangezien het bij voorgaande edities een erg
gezellige aanvulling was, kunt u zich optioneel ook aanmelden voor afsluiting van de dag
met een gezamenlijk Chinees buffet. Kosten daarvoor zijn (afhankelijk van het aantal
deelnemers) ca. € 27,50 per persoon exclusief drankjes. U kunt dat op het aanmeld
formulier aangeven.
Uw opgave ontvangen wij graag uiterlijk 31 Augustus 2024
Wij versturen binnen 10 dagen na sluitingsdatum van de inschrijving de
Wedstrijdformulieren aan de verenigingen van de toegelaten teams.
In het kader van de wet op de privacy, melden wij dat er foto’s of films gemaakt kunnen
worden tijdens het toernooi.
Inschrijfformulieren graag zenden aan : Bowlssmallingerland@gmail.com
Contactpersoon : Marga Huisman
06-25341508 (na 19.00 uur)
Wedstrijdleiding : Enne de Haan
Wij kijken uit naar uw / jullie deelname, we maken er graag samen een prachtige dag
van!
Met vriendelijke groet,
Bowls Vereniging Smallingerland

Viering jubileum

Op woensdag 28 augustus 2024 vieren we ons jubileum met een gezellig uitje voor de leden van de vereniging.